Monday, August 31, 2009

Thank You...

Today is 31st of August 2009...
52 years of Independence Day

Maka genaplah 18 thn aku telah hidup dan masih bernafas di dunia ini...
X de ape yg mmpu aku ucapkan selain kalimah syukur ke hadrat Ilahi yg msh mmbrikan aku peluang...
Mungkin utk memperbaiki diri aku...
Menjadi lebih baik dari smlm...
InsyaAllah...
Aku berasa bersalah terhadap ape yg aku post sblm ni...teremo sgt
So aku mgmbil kptsn utk melenyapkan je post tersebut...
Mgkin utk kebaikan bersama...
Akhir kata...
Terima kasih kpd rakan-rakanku yg masih mengingati tarikh keramat ini...
Hari di mana Malaysia mencapai kebebasan...
Hari di mana seorang insan telah dilahirkan...
Ucapan "hepi birthday,krul" dari kalian sdh ckp utk membuat diri ini tersenyum...
Terima kasih utk segalanya...




2 comments:

  1. heppy bufday ah...
    yg penting aq dah wish ko kat kelas!!!!

    ReplyDelete
  2. haha...thnx la a'an ye...
    ak tau sore ko plg over time nyanyi dlm klas tu...wahaha

    ReplyDelete