Monday, April 20, 2009

Hang Out...

Kali ni aku x tau nak tulis ape plak kat blog ni. So memandangkan aritu aku ade klua ngan kwn2 kat saser dulu, aku nak tulislah pasal kisah hari tu yg bagi aku very the happening!!! Kisahnye bermule apabile nas ajk aku klua dan aku pon ajk boni dan boni pon ajk afzym...meleret la plak. Haha. Akhirnye kitorg decide hari ahad bersamaan 19/4 utk melampiaskan nafsu kitorg yg nak enjoy nih.Nilah muke2 yg terlibat dalam citer aku kali ni....


Boni the "cool" driver....

Nas bdk uniten yg tension dgn hmwrk...

Afzym yg mempunyai vol suara yg dahsyat ketika b'ckp...

Aku(kfad) pengguna setia ktm yg lmbb...


First kitorg pon pegila sunway pyramid memandangkan nas nak main ice skating. Sebenarnye sume nak main pon. Maka tibelah kitorg dgn jayanye ke destinasi hasil pemanduan berhemah boni. Sungguhpun begitu, memang malang x berbau di mana satu tragedi tlh berlaku apabile boni dgn selambanye tertinggalkan kunci di dalam keretanye yg tlh pon dikunci olehnya. Peningla ayat ni. Haha.



"Aku x ble pecaye camne benda ni ble terjadi," kata Afzym kpd boni...



Berkat skill boni yg berjaya mengawal tensionnye wlpn afzym terus menghentamnye, akhirnya mslh ni dpt disettlekan. Mcm mane, malas nak tulis pnjg sgt. Biarlah yg melalui saje yang mengetahuinya. Boni kembali ceria!!! Weee...haha

Tahniah kepada boni!!!

Pegilah kitorg main ice skating yg susah nak mmps bagi aku. Besla gak time ni mcm2 style kitorg tergolek tapi nas ttp teratas mengungguli carta plg byk tergolek. Last2 sume bole main kat tgh2 wlpn x selaju org yg pro kat ctu. Pastu pegila mkn kat satu restoran dlm s.p tu. X igt name. Sorg kena byr RM24 utk buffet. Aku dgn perasaan nak membaloikan duit yg aku byr tu, ambik seberape makanan yg bole muat demi memuaskan nafsu ketamakan aku ni. Boni ngan nas trt serta. Afzym still control lagi. Maka pembaziran yg melampau berlaku. Sambil tu menambahkan lagi dosa dgn bergosip beramai-ramai.



Sakit kaki main benda ni...

Aku dan boni penyumbang utama kpd pembaziran makanan yg melampau...

Afzym dan nas pula berperanan sbg penggosip utama...











Ni sume utk RM24 seorg ye..ambik je selagi boleh!


Pastu, plan nak main bowling ttpi ubah gi main memanah. Aku x main sbb kekenyangan melampau+stamina yg dah lembik sjk makin berisi ni. Tgk dorg main pon dah bes bg aku.

Aku di mana? Dah penat la...keja amik pic je

Then, blahla dari ctu dan nk blk sbb dah mlm dah. Afzym nak keja, nas ade hmwrk, boni kena rush dan aku x sggp nak tggu ktm yg lmbb tu lewat mlm sgt. Sblm tu pgila anta nas kat uniten dan smpt sggh apartmen die yg cam sakai tu.







Tapi apartmen ni bes kalo dijadikan tmpt utk melepakkan..ape2 pon still nice asal ble ddk...


Lastly, aku pon trn kat ktm serdang nak blk kjg. Menunggulah aku dgn setianye akan ketibaan ktm yg lembb itu. X pe lah org ckp sabar itu sebahagian drpd iman. Sbg penamat perjalanan hidup aku pada hari itu, aku dpt bljr satu benda. Kdg2 kwn yg slalu kite gaduh itulah yg t'baik utk kite sbb benda itu yg menjadikan kite lbh matang....

5 comments:

  1. kawan yg slalu gaduh???
    cam aku jer....haha
    sori!!!!

    ReplyDelete
  2. sori???
    bestla gaduh ngan ko boni...
    haha...barulah hidup colourful ckit
    sdey la plak bace last part blog ni..haih

    ReplyDelete
  3. hahaha. PObin salah eja nama aku. By the way Volume suara aku dah mmg semula jadi kuat sbb asikm marah orang dulu. Hahahaha!!!

    ReplyDelete
  4. lupe. Ayat ko pasal diri sendiri tu mcm nak same ngan akunye. "Aku seorg insan biasa yg inginkan keluarbiasaan dalam hidup ini" Tukar!!!!!

    ReplyDelete
  5. owh salah eja ke...sori2
    wei tu ayat aku reka sendiri ye..
    so x de kena-mengena ngan isu menciplak ayat ko..
    x nak TUKAR!!!!
    ko yg kena TUKAR!! haha

    ReplyDelete