Saturday, April 18, 2009

Mentari jingga (x de kaitan pon..haha)

Hmm...satu permulaan yg buruk utk arini. Aku bgn lmbt gile sbb smlm stay on9 smpi lewat pagi. Maka dgn itu terburn la Subuh aku. Waa!! rase truk btul (sesape yg x rase tu x tau nak kate ape). Aku pun memulakan sesi qada' subuh tersebut wlupn matahari dah meninggi. Kalo org tanye aku jwb je la aku buat solat sunat duha. Haha. Astaghfirullahalazim...ape nk jadi ngan aku sejak dua menjak nih...huh!

Smlm cek aku dpt matriks n9. Perasaan aku berbaur gembira 50%+benci50%. Yg besnye rmi kwn2 yg sekepale ngan aku kat saser ngan kjg high skool dpt kat ctu. So, ble gather blk. Weee!!!! (bunyi mcm techno plak... alamak terlebih sudah). Yg x besnye plak kat ctu org ckp x de air. Plus ade sorg ni ckp ctu ade pocong dan itu kisah benar menurutnye. Heh! ni yg menjelikan aku ni. X de air+cite antu (ade beza ke mase kat saser dulu??). Ape2 pon aku mghrp y t'baik dlm hidup aku. So, kalo aku t'pakse msk ctu pon aku redha je. Yg penting "boo to the east, boo to the west, do ur best, in ur test". Mcm cheerleaders je. Haha. Pastu ade kaitan ke ngan sume ni??? Lu pkirla sendiri....tettt!!

2 comments:

  1. astaga!!!
    camner ko leh tingal subuh...
    x leh dpercayai

    ReplyDelete